Lenka Chromá

Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3.B – Jak jste jen mohla?!

Tenhle konec školního roku neměl být. Všechno se pokazilo. Chtěla bych se přestěhovat někam pryč, nebo umřít. Ten konec byl stejnej jako ten výlet. Nevím, kdo tu pitomost vymyslel, ale strašně se bojím, že soudruh učitel.

23.6.2013 v 13:09 | Karma: 24,60 | Přečteno: 1863x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3. B – Soudruzi, prosím, zachraňte nás!

Souška říkala, že přiletí letadlo s atomovou bombou a všichni umřeme. Možná nás zachrání Sovětský svaz a pláštěnky s pytlíkama, co jsme si ve škole museli oblíkat. Večer jsem se bála jít spát, každé letadlo, které nad námi proletělo, mě vyděsilo, jakože už letí s tou bombou.

24.5.2013 v 12:19 | Karma: 26,24 | Přečteno: 1479x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3.B – Strašlivé tajemství

Mám tajemství. Se soudruhem učitelem z áčka. Prozradil mi ho, když jsme se vraceli ze sběru. Nemohla jsem kvůli tomu spát! Dnes mám jít k němu domů! Bojím se, ale zároveň se těším. Nesmím doma prozradit ani slovo a taky mě nikdo nesmí vidět, jak k němu jdu.

16.5.2013 v 9:58 | Karma: 18,44 | Přečteno: 1498x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3. B - Sběr léčivých rostlin

„Prosím, už mě nebijte, to bolííí!!!“ křičela jsem jak na lesy a pokoušela se uchránit před silnými ranami, které mi štědře nakládal soudruh učitel.

15.5.2013 v 12:09 | Karma: 17,64 | Přečteno: 1022x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3. B - Já už vás nemám ráda!

„Usmíváš se jak měsíček na hnoji,“ řekla mi s jedovatým úsměvem souška. Celá třída se mi smála a já jsem si připadala jak debil, protože jsem měla na čele souškou namalovaný lihovým fixem velký otazník. Zapomněla jsem se totiž doma zeptat, kolik naši měří a váží. Kdybych jí zalhala a něco si vymyslela, nemusela jsem teď tady stát jako hňup a celá třída by se mi nesmála.

26.4.2013 v 12:10 | Karma: 31,12 | Přečteno: 2306x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3. B - Útěk

Včera jsem provedla něco hrozného. Utekla jsem ze školy. Teda úplně neutekla, ale tak trochu vlastně úplně jo. Když pak soudruh zvonil u našich dveří, málem jsem se strachy to ... umřela.

23.4.2013 v 12:07 | Karma: 17,93 | Přečteno: 1244x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3. B – Jak na nás přišlo jaro

A přišlo jaro, všecko všecičko kvetlo a kamarádka přinesla do školy časopis, kterej našla u táty vzadu ve skříni. Ani se nedivím, že ho tam zahodil. Jsou tam samí nahatí a tváří se, jako by na ně šlo velké kakání.

22.4.2013 v 9:29 | Karma: 16,96 | Přečteno: 1076x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Vánoce žákyně 3. B

Dnes jsme šli poprvé do školy po vánočních prázdninách. Všem jsem musela vyprávět, proč jsem nebyla před Vánocema ve škole. Když jsem jim řekla, že jsem byla otrávená a skoro jsem umřela, záviděli mi.

17.4.2013 v 18:12 | Karma: 16,51 | Přečteno: 1150x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3.B

Prý jsem šprtka, vzorňák a mazánek, říkají některé kamarádky. Moje třídní učitelka zase včera na třídních schůzkách říkala, že věčně nedávám pozor, hraju na dlouhé zelené pravítko jako na klarinet, stoleček mi slouží jako klaviatura imaginárního piána, neposlouchám její výklad a neustále jsem duchem někde jinde.

8.4.2013 v 18:01 | Karma: 21,36 | Přečteno: 1396x | Poezie a próza

Lenka Chromá

Z deníku žákyně 3.B - Přepadení

„Počítejte s tím, že vás v deset hodin někdo přepadne. Přímo uprostřed toho lesíka, tak se na to připravte,“ řekl pan učitel a ukázal na lesík za svými zády.

14.10.2012 v 22:22 | Karma: 10,84 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Ostatní