Nezařazené

Lenka Chromá

Nekuřte?!

Můj tatínek před pár měsíci zemřel na rakovinu plic a to i přesto, že již několik let nekouřil. Koho zažalovat za jeho zbytečnou smrt? Výrobce cigaret? Protože v minulosti kouřil? Nebo autory z mého pohledu lživé kampaně, kteří se

13.1.2016 v 13:08 | Karma článku: 36.93 | Přečteno: 2737 | Diskuse

Lenka Chromá

Výzva všem kolegům blogerům a jejich investorům!

Tento text je psán tzv. horkou jehlou. Žene mě časová a finanční tíseň. Nesmím přijít s křížkem po funuse. Díky článku kolegy blogera rentiéra se ke mně dostala informace, která by mi mohla zásadním způsobem změnit život.

26.6.2014 v 12:30 | Karma článku: 20.84 | Přečteno: 1489 | Diskuse

Lenka Chromá

Osobní výpověď: Má milostná aféra s Milošem Zemanem

„Ale já to bez lásky dělat nemůžu, musím být zamilovaná,“ snažila jsem se odmítnutí zjemnit. Ležel na mně a díval se pohledem zaručující mi vystěhování na Sibiř. A pak řekl tou svou nezaměnitelnou ironií: „Paní spisovatelko, pěkně vám ta vaše romantika leze na mozek.“

24.9.2013 v 16:10 | Karma článku: 24.29 | Přečteno: 1679 |

Lenka Chromá

Smart telefon - anti-smart exblond 1:0

Až dodnes jsem si myslela, že jsem z té mé vrozené blonďatosti vyrostla. Patrně ne, někde v hloubi mého já geny potvrzují nehezké žerty o světlovláskách. A co hůř, porazila mě jiná blondýna! Vsadím se, že je odbarvená, mrcha!

4.9.2013 v 18:29 | Karma článku: 15.70 | Přečteno: 977 |

Lenka Chromá

Byla jsem muž a bylo to fajn!

Nikdy nezapomenu na ten pocit svobody, kdy si potřebujete odskočit a místo složitého svlékání různých vrstev si jen tak v klidu rozepnete poklopec a ve stoje zamíříte, kam se vám zlíbí. Pak trocha oklepání a hotovo.

1.7.2013 v 11:10 | Karma článku: 23.89 | Přečteno: 1948 |

Lenka Chromá

Zpověď vdovy

Za pár dní mi bude 37 let. Od minulého týdne jsem vdova. Pořád mi to ještě nedochází. Že už budu v posteli uléhat sama. Že už nikdy neuslyším jeho zvučný příjemný baryton. Že už mě nikdy nesevře ve své medvědí náruči.

15.6.2013 v 12:42 | Karma článku: 35.11 | Přečteno: 2641 |

Lenka Chromá

Pomóc, úchyl!

Každá žena ho jednou potkala. Která tvrdí, že ne, buď lže anebo jej nepotřebovala potkat. Mají různé podoby i různé záliby. Já jsem svého prvního úchyla potkala ve čtrnácti. Právě jsem nastoupila do prvního ročníku střední školy, kam jsem dojížděla vlakem.

26.5.2013 v 15:18 | Karma článku: 23.93 | Přečteno: 2337 |

Lenka Chromá

Odstíny šedé po česku aneb můj otec sadista a jiní muži

Je těžké být jiný. A ještě těžší je si to přiznat. Můj otec byl sadista. Já jsem jeho životní dílo. Jeho působení, formování mé osobnosti a výchova ze mě udělaly dokonalý prototyp. Přesně tak jak má vypadat žena jeho snů.

22.5.2013 v 13:46 | Karma článku: 21.80 | Přečteno: 1952 |

Lenka Chromá

Milí bakaláři aneb rodina je základ… chaosu

Pochopit naše rodinné vazby není nic jednoduchého. Téměř každý se v tom napoprvé ztratí, často sloužíme jako zdroj neutuchající zábavy a když někde ve společnosti začnete vyprávět náš příběh, máte zaručenou pozornost i úspěch, ale nikdo vám to neuvěří.

1.4.2013 v 19:48 | Karma článku: 20.42 | Přečteno: 1304 | Diskuse

Lenka Chromá

Postcrossing – tak trochu jiný způsob cestování

Znáte Postcrossing? Někomu již při vyslovení samotného názvu vystane úsměv na tváři. Je to ten, kdo tento neobvyklý způsob poznávání cizích zemí již objevil. Necestujete však vy, ale pohlednice. Vaše od Vás kamkoli po celé zeměkouli a také jiné od druhých směrem k Vám, pohlednice z celého světa. Od naprosto neznámých lidí, různých národů, různých kultur či vyznání.

2.2.2013 v 21:12 | Karma článku: 13.42 | Přečteno: 1627 | Diskuse

Lenka Chromá

Kontroverzní novelizace starobního zákona

Podle novelizace starobního zákona se všichni obyvatelé s dovršením šedesátého roku musí na základě úřední výzvy dostavit k odvodové komisi. Neuposlechnutí úřední výzvy se trestá smrtí. Popraven bude pro výstrahu vyzvaný starobní jedinec s celou svou rodinou.

1.2.2013 v 18:55 | Karma článku: 13.89 | Přečteno: 651 | Diskuse

Lenka Chromá

Kdo nehraje, nevyhraje!

Pamatujete si slogan: “Kdo nehraje, nevyhraje”? Říkával jej v reklamě na losování jakési loterie pan Zíma. Vryl se mi tak pod kůži, že čas od času mu podlehnu a pokouším štěstěnu...

20.1.2013 v 15:47 | Karma článku: 14.14 | Přečteno: 1069 | Diskuse

Lenka Chromá

Psí aneb divoký pes Bingo

Před pěti lety se naše rodinná rada se snesla, že koupíme pejska. Tehdy čtyřletá dcera naše rozhodnutí nejprve sabotovala pádem na znak a hlasitým řvaním se dožadovala kočičky. Po hodinovém vyčerpávajícím vysvětlování, podplácení a lákání uznala, že pejska tedy ano.

17.1.2013 v 21:21 | Karma článku: 18.53 | Přečteno: 1045 | Diskuse

Lenka Chromá

Jak jsem byla politicky pronásledovaná

Když někdy zaslechnu vyprávění lidí, jak bojovali proti minulému režimu, či jak byli politicky pronásledovaní, musím si vzpomenout na těžké příkoří, které jsem na vlastní kůži zažila. Sama vím, jaké to bylo, zprotivit se většině a jak je těžké stát proti rozlícenému kolektivu, který vás, jako politicky nekorektní, odmítá vpustit do svých řad. Bylo mi tehdy devět let.

15.1.2013 v 19:37 | Karma článku: 20.07 | Přečteno: 1462 | Diskuse
Počet článků 100 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3024

Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)