Osobní výpověď: Má milostná aféra s Milošem Zemanem

„Ale já to bez lásky dělat nemůžu, musím být zamilovaná,“ snažila jsem se odmítnutí zjemnit. Ležel na mně a díval se pohledem zaručující mi vystěhování na Sibiř. A pak řekl tou svou nezaměnitelnou ironií: „Paní spisovatelko, pěkně vám ta vaše romantika leze na mozek.“

„A cos mu na to řekla ty?“ umírala zvědavostí moje nejlepší kamarádka Světlana.

„No co,“ pokrčila jsem rameny. „Řekla jsem mu pravdu. Doslova: Pane presidente, ale já vás nevolila, já dala hlas Járovi Cimrmanovi.“

„Ty jsi blbka,“ vyprskla Světlana smíchy, až mě zasypala lavina sladkých koláčkových drobků.

„Byl úplně spocenej. Pot mu kapal z obličeje,“ otřepala jsem se při vzpomínce ještě teď.

„Když se mi začal dobývat pod peřinu, úplně jsem zpanikařila,“ snažila jsem se co nejpřesněji rozvzpomenout na začátek.

„Cos měla na sobě?“ chtěla znát detaily Světlana.

Ošila jsem se: „To bavlněný pyžamo s jahůdkama,“ prozradila jsem neochotně.

Začala řvát smíchy.

„No a co, je teplý a není mi v něm zima na záda. A ty vlněný ponožky…“ nestačila jsem doříct.

„Takže ty jsi měl v posteli Miloše Zemana a na sobě pyžamo s infatilníma jahodama a tlustý ponožky?!“

Musela ten koláč odložit, jinak by ji zadusil.

„A co on na to?“ chtěla vědět.

„Nic, asi jsem se mu v tom pyžamu líbila. Snažil se pod něj dostat a servat ho ze mě. Já ho pořád prosila, že nechci, ať toho nechá, že nemůžu a takový ty kecy a on se pořád snažil toho pyžama zbavit.  Ponožky mi nechal. A nehýkej,“ otráveně jsem Světlanu napomenula.

„Hele, a jakýho ho měl?“ zatoužila vědět.

„No to jsem si mohla myslet, že se mě zeptáš zrovna na tohle,“ obrátila jsem oči v sloup. Natolik Světlanu znám, že jsem tuhle otázku celou dobu čekala.

„Nezamlouvej to a mluv,“ nedala se odbýt.

„Já nevím. Měl na sobě trenky. Kostkovaný,“ prozradila jsem pikantní detail.

Světlana zajela pod stůl. Chvíli tam smíchy hýkala, pak se vynořila a zeptala se: „A co bylo dál?“

„Nic, mlčel. A díval se. Dlouho. Já furt plkala o té lásce a důvěře a tak. Znáš mě. Pak se oblékl, upravil se a pak se mě zeptal tou svou dikcí, jaké mám ráda květiny. Prý by mi slušela růže, je stejně nevinná a odzbrojující jako já. Usmál se a odešel z toho hotelového pokoje. O Sibiři nakonec nemluvil.“

„Takže až na pár doteků nic nebylo,“ zklamaně povzdechla Světlana. „A líbal tě alespoň?“

„Ne,“ povzdechla jsem si. „Já mu jakože cudně ucukávala.“

„Blbko,“ zopakovala Světlana. „A ty se s ním nějak víc znáš?“

„Ani ne, viděli jsme se jen jednou,“ mávla jsem rukou při vzpomínce na dávné setkání.

„Ale chápeš to, Světlano? Kdyby to byl Martin Shaw, nebo Chow Yun Fat, neřeknu ani slovo a pyžamo zahodím i s ponožkama sama, ale Miloš Zeman? Po sto letech konečně erotický sen a vleze mi do něj zrovna on!“

„Nemáš furt číst ty blogy na iDnes,“ zlomyslně si rýpla Světlana. „Kdybys se mnou chodila do posilovny, mohlo by se ti zdát třeba o …“

„Schwarzenbergovi, co ho tam máte od voleb na plakátě,“ ušklíbla jsem se. „To bych si teda pomohla.“

„Tobě se pořád něco nelíbí,“ mávla rukou Světlana a dojedla konečně ten zbytek tvarohového koláčku.

Autor: Lenka Chromá | úterý 24.9.2013 16:10 | karma článku: 24,29 | přečteno: 1679x
  • Další články autora

Lenka Chromá

Když vám umře psí kamarád

zhasne vám slunce v duši, zastaví se čas a pohltí vás nekonečná bolest. Hlavou vám proběhne celý váš společný život a znovu prožíváte nejkrásnější momenty vašeho přátelství. Jenže mě během jediného měsíce odešli oba psí přátelé.

10.9.2018 v 9:30 | Karma: 32,38 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Poezie a próza

Lenka Chromá

Nekuřte?!

Můj tatínek před pár měsíci zemřel na rakovinu plic a to i přesto, že již několik let nekouřil. Koho zažalovat za jeho zbytečnou smrt? Výrobce cigaret? Protože v minulosti kouřil? Nebo autory z mého pohledu lživé kampaně, kteří se

13.1.2016 v 13:08 | Karma: 36,93 | Přečteno: 2739x | Diskuse| Společnost

Lenka Chromá

My, oh Máj! (fotomatiné)

My, oh Máj! Jarní píseň bez zpěvů a tanců, aneb můj první nesmělý pokus o fotopíseň a dlouhý perex...

13.5.2015 v 9:08 | Karma: 19,04 | Přečteno: 798x | Diskuse| Fotoblogy

Lenka Chromá

Aféra s pokličkou

„To maso nemůžu dusit, protože nemám k pánvi pokličku,“ vysvětloval mi jak malé holce. „Ale můžeš,“ oponovala jsem automaticky. „Bez pokličky nic dusit nemůžeš. Víš, co je to dušení?“ odpověděl s pocitem, že mě má na lopatkách. Neměl.

9.4.2015 v 12:33 | Karma: 22,14 | Přečteno: 1991x | Diskuse| Poezie a próza

Lenka Chromá

Poslední

... ještě jednou, naposledy...

7.4.2015 v 13:10 | Karma: 15,44 | Přečteno: 964x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)