Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak za tenhle blog Vám chci moc poděkovat. Vůbec jsem netušila, že je něco takového možné. Sbírám pohledy našich památek, takže bude něco nového. A syn bude určitě koukat taky. Mějte se krásně a velké díky ;-D

1 0
možnosti

Já děkuji Vám za milý vzkaz. Kdysi před lety mě k tomuto projektu přivedla známá, která znala mou slabost pro pohlednice a jsem ráda, že můžu předat štafetu ;-) Krásný den.

0 0
možnosti

Tohle by bylo krásné před třiceti lety. To nám voněl exotikou i katalog Quelle.:-)

1 0
možnosti

Krásné je to pořád, stále existuje hromada lidí, kteří mají rádi v poštovní schránce i něco jiného než jen složenky a letáky. :-)

0 0
možnosti
Foto

I15v40a92n 81M75a58r50e29k

2. 2. 2013 22:23

O5 jedna zbytečná pomatenost ! Na Google Earth jsou v každém městě, vesnici či jakékoli lokalitě tisíce fotek,dokonce jsou tam fotky míst kde se obyčejný smrtelník nikdy nedostane. Kdysi jsem četl článek že v budoucnu budou lidé cestovat ve virtuálním světě,ten okamžik je už na dosah,dobrou noc. R^

1 0
možnosti

;-D Každému, co jeho jest ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)