Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kos je můj oblíbený pták. Hájil bych ho do roztrhání těla! ;-)

0 0
možnosti

...... mňo, jistá varianta "bloger vers. finanční profit" zde zatím nebyla zmíněna, i když je v praxi a zvláště pak v blogerském světě hojně využívána, - totiž někteří blogeři jsou nekřesťansky cálovaní za to, aby radši nic (proboha)  n e p s a l i  ;-) !!!

0 0
možnosti
Foto

Tss Vám se to nabízí, jste před rozkvětem sil, ale my co máme zenit už za sebou? každá kačka do důchodu dobrá.:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Svatá prostoto!!! Na všechno skočíte? A co Ježíšek, Mikuláš a čápi s dětmi v zobáku?

0 0
možnosti

Ježíšek ani Mikuláš nemají zobák ... a čápi v něm mívají obvykle žáby ... Vy ... "dítě" .-)

0 0
možnosti

Bych Vám dal i korunu ... a bez obav za ni můžete psát romantické texty pod moje fotky ... klidně i nad ně ... nebo přímo do nich ... a ne, že se pustíte rovnou do mě .-))

0 0
možnosti

J56a17n 12F95r46o44l25í39k

26. 6. 2014 15:38

Vy paní Lenko nikdy nezklamete. Dnes jsem  díky Vám i panu Kroupovi málem poprskal smíchy klávesnici.R^

0 0
možnosti

Nechápu. Já píšu články na blogu za prachy už kolik let. Co je na tom divného?

1 0
možnosti

Pane Smutný, vy mě chcete ještě více rozesmutnit! Kdybyste se raději o mě nápadně před svými zadavateli zmínil. Ale to vy ne. Vy si jen přijdete kopnout do blogerské mrtvoly píšící zadarmo!

0 0
možnosti

:-) při čtení jsem se rozhodla, že já si žádná omezení klást nebudu. Štědrosti a velkorysosti se rozhodně ceníkem bránit nebudu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Lenko, podvedli nás! Lumpové! Chuligáni! Ještě že jste si všimla kolegy rentiéra a jeho upozornění, vždyť já to málem zas udělala a napsala blog zadarmo!!! Mimochodem, mám předjednáno, že mi některý fanoušek (losování proběhne zítra ve večerních hodinách za účasti notáře) koupí nakladatelství, tak se pak ozvu;-)

4 0
možnosti

Ozvěte se, Zuzko. Ono by možná stačilo zakoupit majoritní podíl... ale iniciativě se meze nekladou! Nebude Vám náhodou notářský dozor dělat pan Talíř?

Psát blog zadarmo...  kam ten svět spěje... ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)