Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K Vaší povídce jsem se dostal až nyní a jsem rád, že se tak stalo. Jste velice vnímavá žena se smyslem pro detail. Perfektní!R^R^R^

0 0
možnosti

Vzpomínám na svoje vodácké zážitky z mládí: sluníčko, déšť, moře srandy. Jen žádný deštník se mi nevybavuje, spíše veselá historka: kamarádka stojí po pás ve vodě a dělá si starosti - hlavně ať nezmokneme. Nezmokly jsme, téměř v cíli jsme se cvakly.:-):-):-)

0 0
možnosti

Pavlo, děkuji za návštěvu i za vzpomínání! Voda má své kouzlo a kdo k ní jednou přičichne, patrně podlehne navždy... a bojím se, že na věku nezáleží :-)

0 0
možnosti

Jé ... to je o mně! ... Děkuji! .-)) ... Sice jsem doufal, že první dílo o mém životě bude román ... nebo alespoň scénář k filmu ... něco jako Statečné srdce ... jen by to nemuselo být tak strašně historické ... třeba nějaké jiné Srdce ... možná podle hesla: Zvolil jsem na holky novou taktiku a nechal si udělat angioplastiku .-)) ... ale povídka je krásná ... DĚKUJI, Leničko ... DĚKUJI ... DĚKUJI .-))

0 0
možnosti

:-)))

Můžeš to brát jako drobnou ukázku z připravovaného románu. Nicméně mohu ti už nyní prozradit, že kapitola pátá bude mít název Sláva angioplastice aneb Dobytí Rešovského vodopádu  ;-) Kapitola šestá by se mohla jmenovat Opětovné dobytí Rešovského vodopádu, ale nebudu škodolibá :-)

0 0
možnosti
Foto

No vidíš Leni, Tvé přání bylo vyslyšeno a Michal měl své "poprvé" ;-D Krásně jsi to napsalaV

0 0
možnosti

Světluško, děkuji V Někdy jsou naše přání vyslyšena, proto si musíme dávat pozor na to, co si přejeme :-)

0 0
možnosti

R^:-) Na vodě je krásně, připomněla jste mi dávné doby, dík. :-)

0 0
možnosti

Dano, mockrát děkuji za návštěvu i krásný komentář. Voda je můj nejmilejší živel v jakékoli podobě. Nikdy nebudu znát tolik slova, abych ji dokázala popsat...

0 0
možnosti
Foto

Lenko, zasloužila byste, aby Vás strčili do elektronické podoby společně s dalšími blogeřicemi. Nebudu je jmenovat, ony ví, kterým ŽÉÉRU slova, celé věty i celé články. Holčičky, děkuji! Kluci ať se o sebe postarají, mají - někdy - větší svaly. hah

0 0
možnosti

Hortse, já děkuji! Jen jsem z počátku četla, že mě chcete strčit do elektrické trouby, což mě ve spojení se slověm žééru lehce poděsilo :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné počteníčko, trochu mi přitom zvlhla ofina, ale jinakR^.V

1 0
možnosti

Děkuji Jiří, za palec i kolegiální orosení čela ;-)

1 0
možnosti
Foto

... vzpoměla jsem si na své začátky v kanoi ;-D. Sice nebyly takové, ale pár takových jsem kolem vody i viděla.

Ne nadarmo se říká, cheš-li opravdu poznat své děvče, vem ho na vodu ;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem se podivovala dámám, co ze sudu tahaly fén, aby v další šlajsně byly mokré jak myš i s naondulovanou ofinou...

0 0
možnosti
Foto

Bezvadné! A přísahám, že jsem to četla po kuřeti na paprice;-)

0 0
možnosti

Děkuji, Zuzko. Blogerská kolegialita nezná mezí :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)