Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Těším se na každý Váš další příběh.Mj.na Vaší současné profilové foto jste nádherně sladěná s okolím.R^

2 0
možnosti

Petře, mockrát Vám děkuji. To víte, já jsem taková...celá ... levandulová... :-)

0 0
možnosti

Dobré ránko! ... právě jsem posnídal rohlík se šunkou ... a se sýrem ... ale ... všechno jsem si musel nachystat sám a s nikým jsem se nerozdělil ... safra ... tak to není o mně! I tak se mi povídka líbí! ... no nic ... třeba příště ... jdu pracovat .-)

1 0
možnosti

Dobré ránko! :-) Není všem dnům konec, labutě se nejlépe krmí v zimě, takže stačí se trochu otužit a jít na čekanou k jezírku :-) Třeba dojde i na ten rohlík se šunkou ;-) A třeba  z toho bude nějaké to příště ... :-)

0 0
možnosti

Krásný blog R^ (a skvělé, sledovat co vzejde ze spolupráce výborného fotografa a nadané blogerky). R^ Krásný den oběma. :-)

2 0
možnosti

Nemohu se ubránit pocitu, že jsem sledován .-)) ... Krásný den, Dano .-)

0 0
možnosti
Foto

Vaše díla mě nenutí přeskakovat řádky, odstavce a stránky. Můžete napsat cokoli a lidé to budou číst. Jste autorka s velkým A. A takových je málo. Musím se přiznat, že z toho jde až strach.

1 0
možnosti

Jiří, děkuji Vám! Složit kompliment, po kterém ženě dojdou slova... to je vzácná dovednost. :-) Ještě jednou děkuji, moc si toho od Vás cením.

0 0
možnosti
Foto

Lenko, děláte nám radost, si myslím za všechny, a děkuji za mě!:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Tak já Vám poděkuju zase za mě:-)

0 0
možnosti
Foto

Příjemné čtení, pohodaR^

2 0
možnosti

Děkuji Jitko, hlavně za tu pohodu. Trochu jsem doufala, že se podařilo sladit příběh s tou úžasnou fotofrafií...

1 0
možnosti
Foto

Ani tam to autorství nemuselo být napsané ;)

2 0
možnosti

:-) Nemuselo, ale co kdyby sem omylem zabloudil někdo, kdo by si hned úplně jistý nebyl :-) A taky bych nerada vypadala, že se chlubím cizím volavčím peřím ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Velmi příjemný příběh. Pěkné.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)