Diskuse

Chata

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Povídku jsem si stihl přečíst ještě neopravenou, a potěšila jste mě - přece jen jste také člověk. O to víc se mi to líbilo. Jedna vzdálenější příbuzná mi stále říká Honzo. Vím že myslí mne, tak proč jí kazit den. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já tu, Zuzko byl, a to nejsem Karel ani Jiří:-)

0 0
možnosti

se v tom nejak ztracim......kde zmiznul Karel na zacatku, kdyz tam prijel se Zuzanou a v poslednim casti potka Zuzana po roce Karla a ten se pta, jestli je porad s Karlem?? Nejmenoval se na zacatku Jiri? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem se v tom ztratila, ale příběh je i tak pěkný;-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)