Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I mezi hokejisty jsou jako v celé populaci - intelektuálové a vedle i nich i prostí hromotluci jako byl ruský Ragulin pro nečistou hrubou "práci" na ledě. Takový manžel Lucky Vondráčkové je v NHL intelektuál R^8-o

0 0
možnosti

... to nejsou taktické fauly, ale taktní fauly ... něco ve smyslu: Dobrý večer, pane hokejisto, omlouvám se, že Vám strkám čepel mé hole do frňáku. .-) ... Jinak by mne zajímalo, kde shání lístky do Národního ... pokud ovšem zároveň nehučí do Miho Ogimoto. .-)) R^

1 0
možnosti
Foto

Lenko, ještě že nevíte, že v mládí jsem miloval víc hodně sportů než jednu dívku. Díky tomu jsem nemusel platit alimenty ani se nemusel ženit už před vojnou. Tím zahnutým klackem jsem v Liberci málem přišel o oko - jedno. Díky za článek, který jakoby by býval byl o mně před ŇÁKÝM rokemR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že 25 řádek je ještě moc :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)