Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždycky je to velmi bolestné, zažila jsem to už více krát. Moji psi jsou členové rodiny, bez nic by byl život o ničem. Smutný příběh a krásná vzpomínka na přátele. R^V

0 0
možnosti
ZO

Připomněla jste mi, co jsem musela letos 3. ledna udělat. Bolí to pořád.

0 0
možnosti
DR

Moc dobře vím o čem autorka píše, sám jsem to už dvakrát zažil. Jediný lék je opravdu to co doporučuje pode mnou pan Kroupa. Držte se. R^

0 0
možnosti
Foto

Pes většinou zklame svého pána jen jedenkrát za život - když navždy odejde. Držte se, před dvěma lety jsme po téměř sedmnácti letech přišli o milovanou pudlinu. Pomohlo nám jen čas a po několika měsících nové štěně, tentokrát pudlí kluk. Je to raubíř, ale milovanej. Jiná meducína na takovou bolest asi není k mání...

0 0
možnosti

Vladimíre, v žádném případě pes nezklame, ale rozesmutní. Protože každý, kdo si psa pořídí ví, že tenhle okamžik přijde. Zklamat umí jenom lidi.

0 0
možnosti

J39a46n 75Š46u44r57c

10. 9. 2018 12:02

Moc hezky napsáno.V

2 0
možnosti
JJ

Píšete příspěvek do diskuse bez toho, že byte blog četl?

5 0
možnosti
JG

Já měl za život čtyři psí kamarády.Gejšu-chodský ovčák , Cézara-velshterier,Kubu -jezevčík, a Vilíka -pouliční směska teriéra každého z nich jsem měl v průměru 13 let a všechny jsem obrečel.Už nechci ...........

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)