Výzva všem kolegům blogerům a jejich investorům!

   Tento text je psán tzv. horkou jehlou. Žene mě časová a finanční tíseň. Nesmím přijít s křížkem po funuse. Díky článku kolegy blogera rentiéra se ke mně dostala informace, která by mi mohla zásadním způsobem změnit život.

   Z článku pana kolegy Šimka http://bohumirsimek.blog.idnes.cz/c/415169/BlogiDnescz.html jsem vyzvěděla jednu pro mě zcela zlomovou informaci. A sice to že někteří kolegové blogeři a dost možná i kolegyně blogerky jsou ke sepsání článku motivováni finanční odměnou! ŽE SE NESTYDÍTE! Klidně si berete peníze za článek a mě nic neřeknete!!!

  Touto cestou chci tedy nabídnout své služby i já. Jistě, můžete namítnout, že romantické povídky nelze psát na objednávku a ještě se do nich pokoušet propašovat politický motiv. Ale já všem nevěřícím Tomášům mohu hned dokázat, jak se mýlí.

  Podívejme se třeba na tuto situaci. Někdo mě osloví, abych oslavovala samotného Putina. Když nabídne normální cenu, bude z toho rozkošná romantická povídka. Pokud nabídne peněz hodně, vznikne román, ve kterém nebude chybět dobrodružství, erotika, láska a dobrý konec.

   Zde malá ukázka z textu o Putinovi:

   „… Ten už od pohledu silný a odhodlaný muž přimhouřil své ledově modré oči. Málokdo však tušil, že se za maskou chladnokrevného nekompromisního taktika skrývá citlivý romantik. Na jeho tváři nikdo nepoznal, jak moc jej náhodné setkání s mladou (skoro), nadějnou spisovatelkou zasáhlo. Ani ona netušila, že se v tuto chvíli rozhodlo o jejím osudu. Chce ji!...“

  Pochopitelně mladá okouzlující nadějná spisovatelka nejenže konečně vydá svou sbírku povídek a bude z toho celosvětový bestseller, ale zároveň udeří na citlivou strunu obávaného politika a udělá z něj vegetariána, pacifistu a držitele Nobelovy ceny míru. To, že zachrání dvě malé děti z hořícího automobilu a zkrotí divokého lva uprchlého z moskevské Zoo, bude už jen pomyslná třešnička na dortu.

   Pokud si však budete přát dehonestující příběh o zlém krvelačném politikovi hnaném svým egem a narcismem, máte ho mít. Nedělám to sice ráda, ale těsně před tím než zemře, prozře a odkáže všechen svůj majetek charitě a omluví se veřejně za své selhání a nadějné, (skoro) mladé spisovatelce zařídí vydání knihy v prestižním vydavatelství.

   Objedná li si u mě text strana zelených, mám tu pěknou haiku o kosovi či o konipáskovi. Má li zájem pirátská strana o nějaké povídání, rozepíšu romanci tak, že se Jack Sparrow bude cítit jako naivní neviňátko.

   Chcete oslavný text pro podporu romské menšiny? Máte ji mít! Můžete si vybrat, zda hlavní hrdina překoná překážky a stane se věhlasným kardiologem, či získá sošku Zlatého Amose jako pedagog roku.

   Jak vidíte, má fantasie je bezbřehá a má víra v dobré konce neotřesitelná. Proto neváhejte a hrňte na mě své nabídky. Čím dřív a čím víc, tím líp. Pro mě i pro vás.

   Vyzývám Vás, milí kolegové a kolegyně! Buďte trochu kolegiální a přihrajte nějakou pěknou zakázku i mě. Na oplátku Vás zmíním v poděkování, až mi konečně Putin zařídí tu knihu. Oproti nálezu vzácné amfory, či ulovení krvelačného medvěda jen tak rukama a zubama to bude pro něj jistě hračka.

   Pokud by však kolega bloger rentiér měl zájem na částečné participaci své renty, nabízím se jako laskavý společník a na revanš budu psát romantické příběhy, v nichž bude hrát hlavní roli jen on.

Autor: Lenka Chromá | čtvrtek 26.6.2014 12:30 | karma článku: 20,84 | přečteno: 1489x
  • Další články autora

Lenka Chromá

Když vám umře psí kamarád

zhasne vám slunce v duši, zastaví se čas a pohltí vás nekonečná bolest. Hlavou vám proběhne celý váš společný život a znovu prožíváte nejkrásnější momenty vašeho přátelství. Jenže mě během jediného měsíce odešli oba psí přátelé.

10.9.2018 v 9:30 | Karma: 32,38 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Poezie a próza

Lenka Chromá

Nekuřte?!

Můj tatínek před pár měsíci zemřel na rakovinu plic a to i přesto, že již několik let nekouřil. Koho zažalovat za jeho zbytečnou smrt? Výrobce cigaret? Protože v minulosti kouřil? Nebo autory z mého pohledu lživé kampaně, kteří se

13.1.2016 v 13:08 | Karma: 36,93 | Přečteno: 2739x | Diskuse| Společnost

Lenka Chromá

My, oh Máj! (fotomatiné)

My, oh Máj! Jarní píseň bez zpěvů a tanců, aneb můj první nesmělý pokus o fotopíseň a dlouhý perex...

13.5.2015 v 9:08 | Karma: 19,04 | Přečteno: 798x | Diskuse| Fotoblogy

Lenka Chromá

Aféra s pokličkou

„To maso nemůžu dusit, protože nemám k pánvi pokličku,“ vysvětloval mi jak malé holce. „Ale můžeš,“ oponovala jsem automaticky. „Bez pokličky nic dusit nemůžeš. Víš, co je to dušení?“ odpověděl s pocitem, že mě má na lopatkách. Neměl.

9.4.2015 v 12:33 | Karma: 22,14 | Přečteno: 1991x | Diskuse| Poezie a próza

Lenka Chromá

Poslední

... ještě jednou, naposledy...

7.4.2015 v 13:10 | Karma: 15,44 | Přečteno: 964x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3024x
Jsem sama sebou a mohu to kdykoli měnit:-)